Friday 1 September 2017

Forex Trading The Helgen Gap


Handla Forex weekend gapet. Har du någonsin öppnat din handelsplattform i början av veckan bara för att se att marknaden har flyttat mycket sedan den sista handelsdagen utan mellanliggande ljus. Det här är vad som kallas forex weekend gapet. Förexhelgklyftan inträffar när det har skett en stor marknadshändelse under helgen när detaljhandeln är stängd. Men valutaväxling fortsätter fortfarande i omvärlden, och om helgevenemanget orsakar en signifikant rörelse av en valuta gentemot en annan kommer det att Skapa gap när detaljhandeln uppdaterar sina handelsplattformar för att återspegla de nya realiteterna. Några ledtrådar kan leda till att en näringsidkare vet när ett helgklyftan kommer att inträffa när det finns en större politisk eller ekonomisk händelse som kommer att påverka efterfrågan på en valuta eller en tillgång , Detta kommer sannolikt att ge ett helgklyftan. Ett sådant gap uppstod i råoljepriset vid det libyska inbördeskrigets utbrott i februari 2011. Kriget bröt ut på en helg och ledde till omedelbar kon Cerns om globala råoljepriser Detta ledde till en 400 veckors uppehållsskillnad. En annan förekomst inträffade i helgen när Frankrike röstade ut för SAROZYES regering och röstade i den francois-hollandska ledningen, som i stor utsträckning föreslog en lättnad av Åtstramningsåtgärder Effekterna på euron kändes med en helgenskala till nackdelen när det gäller Greklands utträde från euroområdet och en europeisk monetär union slogs samman. Som en näringsidkare kan helgenskiktet ge dig några bra pengar om Du vet hur man spelar det Hur handlar du ett klyfta Det är praktiskt taget omöjligt att förutsäga den riktning som helgenskiktet kommer att ta. Självklart om du befinner dig i en valutaposition när marknaden stängs på fredag ​​och marknadens luckor till din fördel Finns för några bra pengar Men om marknaden brister mot dig står du chans att inte bara förlora handeln, men att förlora mer än ditt stoppförlustmål som en glidning kan uppstå och skjuta dig djupt in i det röda territoriet. A str Ategy som faktiskt verkar handlar inte om att handla gapet självt, men handlar klyftan. Klyftan är ett fenomen som uppstår när marknaden inser att orsaken till klyftan faktiskt inte var så underbar att man behöll handeln i riktning mot Klyftan Som sådan ser vi att handlare avvecklar klyftpositioner och handlar mot klyftan. Vår erfarenhet har visat att klyftan i 70 fall stänger. Så rådet om handel med klyftan här är att vänta på att marknaden öppnas och omedelbart handla Mot gapet med hjälp av ljudpengar. Detta diagram illustrerar stängningen av helgensklyftan som inträffade efter att EU: s finansministrar hade ett möte och godkända bailouts för spanska banker. Detta orsakade en uppåtgående lucka, eftersom det var en euro-positiv nyhet. Men förfrågningar om bailout Från flera andra banker och EU-länder som Cypern ledde marknadsaktörerna att tro att vi fortfarande inte var ute av skogen vad gäller krisen i euroområdet och näringsidkare omedelbart Du började dumpa valutan och ledde till att gapet stängdes när handelsdagen var över. Övriga exempel visas nedan. Det här är ett mycket säkrare sätt att hantera klyftan än att lämna positioner öppna under helgen. Forex Gap Strategy. Forex Gap Strategi är ett intressant handelssystem som utnyttjar ett av de mest störande fenomenen på Forex marknaden en veckoklyfta mellan sista fredags s nära pris och dagens mandag s öppna pris Klyftan i sig har sitt ursprung i det faktum att interbankvalutan Marknaden fortsätter att reagera på de grundläggande nyheterna under helgen och öppnas måndag på den nivå som har mest likviditet. Den erbjudna strategin baseras på antagandet att klyftan är ett resultat av spekulationer och överskott av volatiliteten och därigenom en position i motsatt riktning Bör förmodligen bli lönsamt efter några dagar. Regelhandel med tydliga regler. Ingen stopp-förlustjakt eller för tidiga träffar. Statiskt bevisad vinst. Du måste öppna positionen i veckan S börja och stäng den strax före slutet. Hur handlar du. Välj ett valutapar med en relativt hög volatilitet Jag rekommenderar GBP JPY eftersom det visade de bästa resultaten under mina tester Men andra JPY-baserade par ska också fungera Förresten , Det är en bra strategi att använda på alla större valutapar på samma gång. När en ny vecka börjar se om det finns ett gap Ett gap bör vara minst 5 gånger genomsnittet för paret Annars kan det inte anses vara en riktig Signal. Om måndag s eller sen söndag s om du handlar från Nord - eller Sydamerika är öppet under fredag ​​s eller tidigt lördag om du handlar från Oceanien eller Östasien, är luckan nere och du bör öppna en lång position. Om måndag s Öppen är över fredagen s nära klyftan är positiv och du borde öppna en kort position. Om du inte ställer in en stop-loss eller en vinstnivå, så är det ett sällsynt tillfälle, men stop-loss rekommenderas inte i denna strategi. Rätt före Slutet av det veckovisa handelssessionen, t. ex. 5 minuter före slutet du behöver För att stänga positionen. Du kan se GBP JPY par s senaste 7 veckorna per 24 maj 2010 och alla har gap 6 av 7 luckor ger korrekta signaler som resulterar i mycket vinst Den sista luckan ger en fel signal och Ger en genomsnittlig förlust Genomsnittlig spridning för GBP JPY var 3 pips under exemplarperioden och alla luckor var mycket bredare än 15 pips vilket gjorde dem alla kvalificerade signaler. Den totala nettoresultatet var 1.612 pips på 7 veckor, inte så dåligt. Använd denna strategi vid Din egen risk kan inte vara ansvarig för eventuella förluster i samband med att du använder någon strategi som presenteras på webbplatsen. Det rekommenderas inte att använda denna strategi på det verkliga kontot utan att testa det på demo först. Om du har några förslag eller frågor angående denna strategi kan du Diskutera alltid Forex Gap-strategi med andra Forex-handlare på Trading Systems and Strategies forum. Gap Trading in Forex Profitable. Denna söndag 2012-05-06 EUR USD öppnad på 1 3011, 71 pips under de senaste veckorna nära 1 3082 Detta är Den största helgen ga P på EUR USD sedan 25 november 2011 När Forex marknaden öppnas med ett stort gap får jag ett spärr av e-post om handel med gap i Forex. Den vanliga visdomen i Forex är att gaphandeln är mycket lönsam och lätt. I det här inlägget tar jag en titt Vid precis hur tillförlitlig och lätt gaphandel är. Vad är Gap Trading. Gaps är tomma mellanslag mellan stängningen av ett ljus och öppet av nästa I Forex gap är inte så vanligt och de brukar bara uppträda på marknaden öppet på söndagar Dessa luckor Förekommer mellan en par nära pris på fredag ​​och det är öppet pris på söndag. Stats - och råvaruhandlare har utnyttjat luckor i årtionden Sedan aktiemarknaden stänger varje dag är luckor mycket vanligare. Konceptet bakom handel med gap är det priset kommer alltid att försöka Fyll i klyftan Det här låter illogiskt men det finns några logiska skäl till priset för att fylla luckor på aktiemarknaden Generellt när prisspridningar finns det inget stöd och motstånd i gapområdet Det betyder att priset har ledigt utrymme att flytta i Nside gapet. Under de senaste åren har folk börjat handla söndagskvällen i Forex Konceptet är detsamma, gaphandlare tror att priset alltid kommer att fylla ett gap. Priset fyller alltid på klyftan. Tekniskt sett fyller priset alltid klyftan, Men det betyder inte riktigt någonting. Varje söndagsklyfta som ses i år har fyllts men en handel rörde 306 pips i motsatt riktning innan kanten fylldes två veckor senare. Ett annat mellanrum fylldes inom två dagar men priset flyttade 87 pips motsatt Riktning innan vi återvänder för att fylla gapet. Så trots att luckor är nästan alltid fyllda handelshinder inte alltid lönsamma. En närmare titt på Gap Trading. I har samlat statistik för att analysera lönsamheten för gap trading Statistiken är av luckor 2012 På EUR-USD-paret. För att sammanställa denna statistik behövde jag ett grundläggande gaphandelssystem. För mina användare av denna analys bestämde jag mig för att använda ett mycket grundläggande system. Parar EUR USD Mål Storlek av klyftan Stopp 50 av målet Entry Prov Ided gapet är 20 pips eller bredare handel skrivs så snart marknaden öppnas på söndag Avsluta Så snart målet eller stoppet är slagen. För analysen använde jag min huvudmäklare GFT Forex Eftersom Forex-marknaden inte har någon central växling finns det ingen Officiell öppen eller nära tid i Forex Det betyder att luckor kan verka olika beroende på din mäklare. Detta kan leda till olika resultat än de nedan. Tre av dessa nio affärer krävde en flytande förlust på mer än -50 pips innan klyftan var fylld Är illogiskt att lämna en handel öppen för -87 pips i hopp om att göra 43 pips när klyftan är fylld En av affärer hade en -306 pips flytande förlust och den som för närvarande har haft -101 pips Så även om de flesta luckor Är fyllda några kräver att du drabbas av stora flytande förluster innan de fylls. Det är Gap Trading i Forex-lönsamt. Enligt min mening är handeln i klyftan inte möjlig i Forex Men jag har bara testat ett par med fyra månaders värde av data För att vara definitiv skulle jag Måste testas vid leas T fem par med ett år data jag kan göra det i framtiden men för tillfället är det viktigare att ta itu med den bristfälliga visdomen i Forex community. GAPS ÄR INTE ALLTID FILLD QUICKLY. I går blev jag frågad på min blogg om jag funderade kortslutning EUR USD riskabelt eftersom det fanns ett ofyllt spalt över min korta Om jag ser en bra handel, kommer jag inte att låta ett ofyllt spalt hålla mig borta från marknaden Statistiken gör det klart att luckor inte alltid fylls snabbt, så de borde inte påverka min handel Beslut. Jag tror att den rådande visdomen om gaphandel i Forex är fel Medan det kan vara möjligt att göra några vinsthandelsklyftor är det inte så enkelt som folk föreslår Så nästa gång berättar någon att priset har gått så att du bör handla fyllningen , Berätta för dem att gaphandel är en roll av tärningarna. Lämna ett svar.29 Kommentarer. Maj 10, 2012. Bruce Lanphar 10 maj 2012. Jag handlar luckor varje söndag så att marknaden erbjuder en levedyktig att gå in i Favoritparet Skulle vara AUDUSD jag sällan ange vid Öppna men vänta på att se om gapet kommer att öka så många som gjorde det här förra söndagen På grund av valvolatiliteten lämnade jag de flesta av mina gaphandel innan de stängde. Jag hade 4 affärer och gjorde 200 pips efter att ha stängt min senaste handel tidigt tisdag morgon. Nick 10 maj 2012.Du handlar många USD-luckor som de verkar göra ganska hemska i år Jag sa aldrig definitivt att gaphandeln inte är lönsam Med olika strategier kan gaphandel vara lönsamt Jag försöker bara att skingra myten att luckor Alltid stäng snabbt eftersom de don t. Johnny 13 juli 2015. Det skulle göra sedan att luckorna i EUR USD inte går bra. Min gissning är att det inte är några av de EUR-parerade paren. Om du ska göra gaphandel så skulle jag Rekommendera att läsa massor av nyheter på helgen. Du vill kunna hålla dig ur en klyfthandel som har starka fundament för att driva den. Med allt som händer i Grekland är min gissning att många av luckorna för EUR inte har stängts som Väl som de brukar göra. Nick M Ay 10, 2012.Bruce kan du ge en kort beskrivning av din strategi Jag tittade bara på gap i AUD USD för de senaste 12 månaderna och flera av dem har betydande flytande förluster om de handlas från öppna. Du väntar på att gapet kommer att breddas och Ange sedan när priset går tillbaka till klyftan. Låg 10 maj 2012. Jag har läst teorin, ditt arbete på fakta är mycket intressant, en mest intressant analys tack. Hej DolphinTrader, glad att du åtnjöt posten jag gissar Det här svarar din fråga från igår. Rjohnston4x 10 maj 2012.Hi Nick, tack för ännu en bra artikel Jag har en fråga som rör handelshål på ett annorlunda sätt Är det rimligt att övertyga om att till exempel en nedåtgående lucka representerar En prisnivå där det fanns säljare men inga köpare till dess priset som representerar den andra sidan av klyftan Om det var rimligt skulle den här nivån inte vara en där det var stor obalans mellan utbud och efterfrågan, vilket innebär att prisavkastningen till Det här området kommer en omväxling troligen att inträffa. Tack, Richard. Nick 11 maj 2012. Det här är en mycket bra fråga, men jag är rädd att jag inte kan svara nu. Jag tror att din teori har någon giltighet men för att ge dig ett definitivt svar Behöver göra en del undersökningar om de senaste luckorna. Jag kommer att ta en titt imorgon och komma tillbaka till dig. Den 10 maj 2012.Hi Nick, värdig förtydligande och en bra fråga av Rjohnston4x Om han är korrekt, kan luckor erbjuda SR-zoner a Mer traditionell japansk ljusstake synpunkt Personligen undviker jag i allmänhet söndagsöppen och handel med luckan Tack igen, Dean. Nick 11 maj 2012. Jag håller med om det är en bra fråga, jag kommer att titta in på det. Vad är helgens luckor på valutamarknaden. In Trading Senast uppdaterad 25 augusti 2014. Jag är alltid frågad om helgens luckor, och om vi kan handla dem och tjäna lite pengar eller inte. Det här är en bra chans att få ett inlägg om luckorna, eftersom igår öppnade valutamarknaden Med några relativt stora luckor med många valutapar. Först låt m E berättar för dig vad ett gap är och varför de visas på diagrammen. Gap är ett tomt utrymme du kan se mellan två ljusstakar eller staplar. Det visas på diagrammen på grund av prisrörelsen under den tid som diagrammet inte hade uppdaterats, som När marknaden är stängd är luckor mycket vanliga på aktiemarknaden, för skillnad från valutamarknaden är aktiemarknaden inte öppen 24 timmar om dagen, och till exempel NYSE-börsen NYSE öppnar klockan 9 30 och stänger klockan 4 00 Pm När lagret öppnas finns det synliga skillnader mellan dagens låga pris och dagens öppna pris Och den här skillnaden gör gapet Titta på de många luckorna på Netqin Mobile Inc dagliga diagrammet de svarta pilarna Dessa luckor är helt normala på lageret Marknaden och du kan se dem med något lagerinstrument. Forex-marknaden är öppen 24 timmar om dygnet och 5 dagar per vecka Vi kan sällan se ett gap under valutamarknaden öppet, om inte en alltför stark prisrörelse händer på grund av en för stark nyhetssläpp, Annars ser vi inte ett gap Men skillnader är också mycket vanliga i valutamarknaden att bilda när marknaden stängs under helgen. De flesta tror att valutamarknaden valutorna är stängda under helgen, men det är inte sant Endast stängt för återförsäljare, men det är alltid öppet för centralbankerna och de närstående organisationerna. Valutatransaktioner görs alltid elektroniskt och kan inte stoppas ens i en sekund. När marknaden är öppen och köp och försäljning pågår, så är priset också Går upp och ner, eftersom priset ändras baserat på utbud och efterfrågan, och när det finns utbud och efterfrågan, förändras också priset. Därför när marknaden öppnar för återförsäljare på söndag eftermiddag klockan 17:00, har priset En synlig skillnad jämfört med nivån den stängdes på fredag ​​eftermiddag. Om priset öppnas högre än fredag ​​eftermiddagspriset kommer vi ha en lucka upp. Om den öppnar sig lägre än fredag ​​eftermiddagspriset kommer vi att ha ett gap. Tjäna pengar från prisluckorna. Jag hörde det här de allra första dagarna som jag började lära mig att handla, att priset alltid fyller klyftan. Det betyder att om priset öppnas med ett mellanrum, kommer det att gå upp för att täcka eller fylla klyftan mellan Fredag ​​eftermiddag och söndag eftermiddag pris Om det öppnas med ett gap upp, så kommer det att gå ner för att fylla gapet. Jag har sett att det i många fall är sant och priset verkligen fyller klyftan. Vissa handelsmän använder detta för att tjäna pengar. När De ser att det är ett gap upp, de går kort och väntar på priset för att fylla gapet och sedan går de ut När det är ett gap ner, går de lång och väntar på priset för att fylla gapet och sedan går de ut. Jag har aldrig gjort det och jag rekommenderar inte att du gör det också, för det första. Först och främst handlar jag inte utifrån vad folk säger att jag handlar utifrån vad jag ser på diagrammet, jag måste se en inställning som bildas på Diagram för att komma in på marknaden Ett gap betyder inte någonting för mig Folk säger att priset alltid fyller klyftan, men jag säger vad om det inte gör Om du inte T tro på mig, kolla bara diagrammen och se hur många luckor det finns både forex weekend luckor och luckorna vi har på lager diagrammen som inte är fyllda. Min andra fråga från dessa människor är det var ska vi placera vårt stopp förlust I många fall håller priset på sig mot klyftan innan det vänder sig om och fyller klyftan och ibland vänder det aldrig om att fylla klyftan. Så frågan är var ska vår ställning stoppas. Det finns inget rationellt och tekniskt svar för detta Fråga Därför handlar jag aldrig luckorna som är det. Jag skriver denna artikel för att berätta att du inte handlar luckorna. Ja, och nej Ja, för att du måste veta att du inte bör handla baserat på rykten som vad folk säger Om luckorna Och nej, eftersom de senaste luckorna som dyker upp på diagrammen kan skapa några starka ljusstickmönster för oss. USD CHF stängde vid 0 91357 förra veckan igår kväll öppnades den vid 0 91735 vilket är ett gap på 38 punkter Nuvarande dagliga ljusstake som öppnade vid 0 91357 går ner för att fylla gapet Om det går ner och stänger som en stor bearish ljusstake som täcker någon del av den tidigare ljusstaken s kropp, kommer vi att ha en stark Dark Cloud Cover. There är en 47 pips gap ner på EUR USD diagram Det verkar också. EUR USD är inte angelägen om att gå upp för att fylla klyftan, sättet att USD CHF går kraftigt. Om den nuvarande ljusstaven i EUR USD stängs som ett litet ljusstake utan att fylla klyftan, så kommer vi på något sätt att ha en Bullish övergiven Baby Naturligtvis för en tjurig övergiven baby behöver vi en Doji men det är fortfarande okej att ha en liten kropp. Bullish övergiven baby måste bekräftas av nästa ljusstake Men om det sista dagliga ljuset i EUR USD går upp starkt och stängs som en Starkt hausstarkt ljusstake, då kommer vi att ha ett tuggigt piercing eller engulfing mönster som inte behöver bekräftas av nästa ljusstake. Om det gäller USD CHF, om det verkligen stängs som ett starkt Dark Cloud Cover eller Bearish Engulfing mönster, behöver det inte Någon konfi Rmation och vår handel setup är komplett. Vi kan inte säga någonting för nu Vi måste vänta på ljusstakarna att stänga. Det finns stora luckor med många av de andra valutapar som USD JPY GBP JPY USD CAD EUR GBP, GBP CHF, EUR AUD och EUR CAD. AUD JPY läs artiklarna här och här öppnas också med en 24 pips lucka upp och går ner nu kommer jag stänga min andra AUD JPY position om dagens dagliga ljusstake stängs som en stor bearish ljusstake. Vänta och vänta och Se Om du gillar att läsa mer om luckorna finns det redan några artiklar om LuckScout. Många av dem är inte skrivna av mig, men jag är säker på att du kommer lära dig mycket att läsa dem. Hur handlar du med support, motstånd och luckor. Att handla med Doji ljusstake och Bollinger Bands. A Forex Trading Plan. Abandoned Baby Candlestick Pattern. Candlestick Signals och Patterns. How att använda Bollinger Bands. Join våra 20.000 lojala följare nu få vår e-bok gratis. Oavsett om du tror att du kan eller tror du inte kan du har rätt - Henry Ford. Forex Gaps Vad varför? 20.God dag till alla. Välkommen till en annan koala forex-utbildningsserie. Lära forex gjort enkelt. Idag låt oss diskutera om valutaklubbar . Vad är en forex gap. A forex gap brukar hänvisa till en skillnad i priset på ett valutapar i början av den nya handelsveckan jämfört med priset vid förra veckans slut. Till exempel stänger fredagen USD 1 3600 USD Måndag öppna EUR USD 1 3700. Där går du, ett gap på 100pips. Som jag nämnde tidigare hänvisar en forexavdelning oftast till en weekendklyfta. Men det finns andra fall, även om det är mindre vanligt där valutaklister förekommer också. Till exempel under en Negativ utveckling av en ekonomisk ekonomisk fråga Dessa luckor är vanligtvis mindre i storlekar. Därför kan valutaklubbar eventuellt hända när som helst på dagen så länge som det finns en koppling av priset på valutaparet. Varför förekommer valutakurser. Känsla, dessa luckor är inte luckor i sig Vi Vet att Forex handlar om olika marknadsdeltagare s Förväntan om utbyte av en valuta till en annan Läs Läs Forex Den Rättvisa Serien Vad är Forex-artikeln för mer information om vilken Forex faktiskt är Gap är helt enkelt en förändring av förväntan bortom en Singelpipa I dina diagram visar det sig som en kopplad ljusprogression. Därför kan en händelse ha så stor inverkan att investerare plötsligt har en mycket olika förväntan på utbyte, vilket resulterar i ett hopp om budgivningsräntor. Inom ramen för helgens luckor med de olika deltagarna i åtanke, medan de flesta av våra detaljhandelsmäklare är stängda för helgen, är realiteten att världen fortfarande kretsar och ekonomiska ekonomiska händelser fortfarande sker eller utvecklas. Till exempel kan en grupp av 7 finansmöte för att diskutera det aktuella läget för finansiella frågor som förmodligen kan få konsekvenser på en lördag. Eventuellt oväntat resultat av detta möte kan orsaka Förväntningar på förändring I verkligheten har valutaparren flyttats under helgen, men din återförsäljarmäklare som stängs för helgen kommer inte att uppdatera det s diagram När handeln påbörjas måndag uppdaterar din detaljhandelsmäklare det diagrammet, får de senaste marknadspriserna och Voila en forex gap är seen. How kan vi hantera Forex gap. Enligt min åsikt är den ärliga sanningen ingen kan förutsäga med 100 noggrannhet vad händer nästa i Forex Det finns ingen kristallkula Det bästa vi kan göra är att mildra risken för Forex gap. Forex luckor kan resultera i marginal samtal, särskilt om man är över storlek på en s position Därför bör du alltid öva riktig pengar förvaltning hela tiden hade jag tre marginalsamtal innan och en av dem berodde på ett gap Gapet var så Stor att det torkade hela mitt konto och gick in i negativet Det fanns inget sätt för mäklaren att stänga mina positioner under helgen. Om du är en kortsiktig näringsidkare dag överväga noga noga innan du lämnar handel över helgen. Håll definitivt En utkik efter ekonomiska händelser som planeras för helgen. Se till att du övar riktigt penninghantering. Många investerare tar vinst på fredagar. Det här är inte utan en giltig anledning. De vill antagligen inte riskera att hålla positionerna under helgen. Personligen vill jag inte Till och med. Om du är en långsiktig näringsidkare och handlar på rätt sätt har du förmodligen planerat dina affärer bra och har tillräckligt stort brist på förlustbidrag för att bibehålla de flesta men de värsta luckorna. Öva rätt pengar och detta kan rädda dig från Katastrofala händelser. En sista anteckning innan jag avslutar den här artikeln. Du kanske har hört folk spekulera på huruvida forexklyftan kommer nära. När en forexavslutning stängs betyder det helt enkelt att priset går tillbaka till den nivå det var före klyftan. En möjlig anledning För en nedläggning kommer att vara att klyftan kan ha hänt på grund av en knäjerk reaktion på en händelse När den omständigheten som omger händelsen försvinner, kan marknaden inse att Hej, den händelsen var inte så Bra trots allt och normala ekonomiska styrkor tar över och tar priset till var det var före evenemanget. Notera dock att det inte finns någon bestämmelse om att valutakurser kommer att stänga. Jag vill påminna dig om att ingenting i forex är 100 bekräftat. Jag Hoppas att den här artikeln ger lite ljus på valutakurserna. Också som alltid tack för att du läste och prenumerera på vår gratis adresslista för att få de senaste uppdateringarna. Du kan hitta registreringsformuläret på höger sida. Forexmarknaden är stängd från New York stängs på fredag ​​kväll ET Eastern Standard Time tills Sydney öppnas på söndag kväll ET Några av de stora bankerna tillhandahåller forex-matningar som inte har några luckor under helgen eftersom deras mat börjar när marknaderna öppnas igen. Ett pris kan bara förändras medan en Av marknaderna är öppna och de stängs alla under den 48-timmars helgperioden. Andra forex-återförsäljare matar t. ex. och många andra, men startar inte om förrän marknaderna har varit öppna var som helst från 15 till 30 minuter, allt kan hända med priset S i den tiden Om du ser en lucka är du i den andra av dessa två näringsidkarsituationer, dvs nötkreaturs klass Om din mäklare är motparten till din handel, t ex då undrar jag vilken fördel det finns för dem att kunna handla i 15 till 30 Minuter innan du kan. Det här är bra Tack. Tack, vänligen dela med oss ​​till dina vänner. Tack för den stora artikeln som jag undrade i exemplet ovan, om jag har en stoppförlust på plats, säger 25 pips för den nuvarande Pris före klyftan kommer det att sparka in över helgen när klyftan inträffar. Bara förstå Du menar om du har en stoppförlust men under helgen går priset utöver din stoppavbrott. Om så är fallet kommer mäklaren vanligtvis att stänga på MARKET PRIS när handeln börjar jag personligen drabbats av det innan lol. Folks gör med sig gratislistan för exklusiva uppdateringar Registrera dig till höger.

No comments:

Post a Comment